Himla mycket att göra idag

Hej godingar!
Sitter för tillfället inne i TV-rummet med Robin och gör nada. Jag skall alldeles strax bege mig till jobbet för ett 13-22 pass med min älsklingssara! Woho. Vi har inte jobbat tillsammans sedan innan hennes semester i augusti haha. Helt tokigt!
 
Igår åkte jag i vilket fall direkt hem till Åsa efter jobbet. Hon bakade en vitchokladkladdkaka! Hur god smet som helst, mums! Sedan begav vi oss till snus2, hämtade upp Sanna på Frölunda torg och åkte sedan till Kungsmässan för att kika runt lite. Sedan blev jag hemkörd och jag kan ju säga att jag somnade nästan direkt när jag kom hem haha. Nä skämt å sidor, men jag gick och lade mig redan vid nio. Men nu måste jag rusa! Ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback