Surare än en citron

 
Hej alla!
Idag är jag på pissdåligt humör. Har sovit ganska dåligt inatt, bussen var sen (som vanligt) och jag fick SPRINGA till tåget på andra sidan stationen. Inte nog med det! HA! Idag jobbar både Sara och Catharina. Jag och C jobbar i princip aaaaaldrig tillsammans eftersom vi har olika ansvarshelger. Men idag, då minsann! Men neeeejdå. Då blir jag skickad bort till Stampen såklart för att sitta där! VA I HELVETE. Alltså, av alla dagar haha. Men vad skall man göra? Så nu sitter jag här borta helt jäkla ensam och vill egentligen bara tillbaka till stora huset. Typiskt.
 
Mer då? Jo, jag slutar en timme tidigare idag. Så jag får antagligen träffa Andreas på tåget. Sedan skall jag bara hem och inte göra ett piss. Är ledig hela helgen och det skall bli så jäkla skönt! Imorgon blir det födelsedagsfest/förlovningsfest för Åsa och Jens så kvällen kommer att spenderas där. Söndag vet jag inte riktigt vad som skulle hända men Robin har planerat in någonting! Men nu måste jag jobba, ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback