Harregud vad det ringer

Hej vänner!
Sitter på jobbet nu, Åsa har precis anlänt! Thank you lord. Är så himla trött och uttråkad att jag hade kunnat somna här på tangentbordet. Men då hade jag nog fått bra med skäll, eller vad tror ni?
Är som sagt otroligt otroligt trött idag, hade kunnat somna på tre sekunder. Det känns verkligen som att jag håller på och bli sjuk. Känner mig täppt i näsan, seg som slem i huvudet och har huvudvärken deluxe. Så om ni har lust så får ni gärna tycka lite synd om mig. För det gör jag! Jag orkar verkligen inte vara sjuk igen. Det var ju inte överdrivet längesedan jag var sjuk ju. Typiskt!
 
Men med tanke på hur mycket det ringer här så skall jag fortsätta jobba, ha en fin kväll ♥
 
 Keep praying!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback