Dör av trötthet

Hej godingar!
Sitter på jobbet nu och DÖR av trötthet. Klockan är bara halv ett och jag känner mig helt förstörd redan! Dessutom kommer jag inte ens att få sova ut ordentligt efter jobbet utan börjar igen redan vid fem. TYPISKT. Det kommer att kännas som döden senare när jag sitter här igen.
 
Mer då? Har inte gjort överdrivet många knop idag. Åsa kom förbi vid halv fem och vi tog en 45 minuters promenad i Lunna. Så himla mysigt att få prata ikapp oss lite nu när jag har varit dålig och isolerat mig här hemma. Sedan körde hon hem mig till söstrami och det blev en hel del bus med lilla skruttan innan jag begav mig till jobbet. Anyways, måste fortsätta jobba. Nu är det ääääntligen lite lugnt här peppar peppar ♥
 
imake-me-smile.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback