Sprutmåla taket

HEEJ!
Typiskt att jag skrev att jag sovit så bra inatt haha. Förut när klockan blev elva så totaldäckade jag i sängen igen och sov fram till halv ett. Den här jäkla förkylningen alltså, den tar död på mig! Jag känner mig *pepparpeppar* lite mindre snorig idag men halsen är fortfarande katastrof och huvudet är tungt. Antagligen var det på grund av min sjuka som jag behövde somna om, men ändå.
 
Robin och hans pappa är för tillfället uppe på övervåningen och har börjat sprutmåla taket, woho! Fyfan vad läckert det blir. Nu har dom inte hunnit med överdrivet mycket men det lilla jag fick se så blir det grymt fint hihi. Nu skall det bara bli klart med så att vi kan hinna flytta upp innan bebis kommer!!! (Paniken)
 
 
Inplastat hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback