Riva väggen

Hej fina ni!
Har ni haft en bra dag? Själv har jag försökt spendera dagen med att tvätta överdraget på madrassen till sängen. Vilket jäkla hallå! Haha. Tog en evighet att få den torr, men nu är den äntligen på igen och sängen är bäddad. Jag förstår dock inte hur det kan ta så på kroppen att göra något enkelt, det känns verkligen som att ryggen kommer gå av på mitten redan nu och jag lär ju få sota för det ikväll. Kommer inte kunna vrida på mig alls, usch. Någon mer gravid som har liknande problem?
 
Mer än så har jag inte gjort. Det har varit en tvättdag helt enkelt både för kläder och för min egna del. Kom ut ifrån duschen alldeles nyss och snart blir det mat! Hihi. 

Här har ni förresten bilder ifrån igår när väggen revs. Kan ju tala om att vi dokumenterar bra mycket med min systemkamera också, men jag orkar inte tömma den eftersom vi håller på varje dag hihi. Det kommer bli så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback