Min födelsedag

Hej fina ni!
Idag är det min födelsedag. Jag sov som en stock när Robin, pappa och Christoffer kom in och sjöng för mig. Vaknade upp med ett ryck och förstod ingenting haha. Tror aldrig att det har hänt innan faktiskt. Jag fick superfina skålar som tillhör min Iittala serie. SÅ FINA! Min älskling han är bra duktig han på att hitta presenter.
Dock har jag sovit lite halvkonstigt inatt eftersom jag varit så dålig. Jag tog en värktablett för febern innan jag somnade men halsen har värkt utav bara tusan! Inte så mycket att göra åt, men aj aj aj. Dessutom har jag blivit av med rösten vilket inte heller händer särskilt ofta i mitt liv.
 
Så idag blir det till att bara vara hemma och kurera mig. Förhoppningsvis så är rösten tillbaka och febern borta till imorgon! Så slipper jag sjukskriva mig sista veckan på jobbet. Det hade verkligen varit SKIT. Hoppas ni får en friskare dag än mig i alla fall, ha en fin måndag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback