Hello april

Godmorgon underbara ni!
Första april. Var tar tiden vägen egentligen? Jag kan verkligen inte förstå. Nu är det bara en månad kvar till bebis är beräknad och på torsdag går jag in i vecka 36 hihi. Så jag hoppas att april visar sig från sin finaste sida (jag älskar vårmånaderna, speciellt april) & att denna månaden rusar iväg så att jag får ha min älskade onge hos mig snart!

Apropå, efter att bebis haft två ovanligt lugna dagar i magen så gick h*n bananas inatt! Harregud, det var så mycket sparkar och så mycket ös att jag inte ens kunde somna under en period haha. Men det är skönt att bebis är pigg och allert igen. Började faktiskt att bli lite orolig! Älskade. Kom ut till mamma nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback