Glad påsk

Glad påsk på er!
Vad skall ni hitta på idag? Själv är jag och Robin bjudna till min faster för påskmiddag, men med tanke på hur jäkla förkyld jag är fortfarande så kommer jag inte orka annat än att ligga i sängen idag. Jäkla skitfökylning!
 
Dessutom skulle detta ha varit min sista jobbvecka innan semester och mammaledighet, men detta var väl kroppens sätt att säga stopp. Så det känns lite halvtråkigt att inte kunna säga hejdå till alla underbaringar men jag kommer ju att komma förbi med lilla loppan sen när h*n är ute hihi. Men jag jobbade i alla fall bra länge in i graviditeten även om jag blev sjukskriven någon månad hit och dit på grund av njuren. Men ändå! Heja mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback