Fiffi klyvs på mitten

Hej fina!
Jösses vilken lång dag det varit idag. Jag har bara gäspat och gäspat och knappt fattat vad jag tänkt. Jag känner mig tjockare än någonsin och tung som fanken! Dessutom känns det som att min Fiffi skall klyvas på mitten när jag går.
 
Nu sitter jag åtminstone på tåget hem och skall försöka komma ihåg att springa in på Apoteket på vägen hem. Jag MÅSTE komma ihåg det annars kommer jag få en till helvetesnatt. Nåväl, halv fem idag skall jag och Robin befinna oss på sjukhuset för att gå på vårat första möte med föräldragruppen. Vi missade ju båda två första träffen hihi. 
 

När magen inte får plats i tjockiströjan längre, då är man stor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback