Välkommen vecka 38

Hej på er godingar!
Inatt har jag sovit så himla underligt. Vanligtvis så brukar det ila på bra i höfterna när jag legat för länge på en sida, men inatt har det ilat på som sjutton konstant oavsätt hur länge jag legat åt något håll. Tur att det inte är långt kvar nu. 20 dagar!! Hur är det ens möjligt?
 
Idag gick vi dessutom in i vecka 38 (37+0). Bebis är nu ungefär 48 cm lång och väger strax över tre kilo om man går efter gravidappen på telefonen! Bebis är färdigbakad så nu ligger den egentligen bara och gottar till sig fram till dagen med stort D. Hihi, så himla spännande! Jag har lovat Robin att försöka hålla bebis inne nu under helgen eftersom vi skall måla taket då. Men vem vet, det hade inte förvånat mig ett dugg om liten vill komma precis under påsken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback