Hemligt

Godkväll vänner!
Hur party är ni idag? Själv ligger jag i sängen och är så ofräsch man kan bli i princip. Jag längtar absolut inte efter att gå ut på krogen, men jag längtar efter MÖJLIGHETEN att faktiskt kunna göra det om jag nu får för mig att vilja. Eller fattar ni?
 
Anyways så har jag inte gjort många knop idag. Bara suttit vid TV:n och datorn och pillat med lite saker. HEMLIGA saker hihi. Det är så spännande så det finns inte! Men mer om det när jag kan avslöja mer. Imorgon skall jag hem en snabbis till mammi och fika eftersom hon fyllt år. Men med tanke på ryggen så blir det nog inte en jättelång visit. Men mysigt kommer det bli! Så vi hörs helt enkelt imorgon. Natti!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback