Pill i trädgården

Godkväll vänner!
Nu är det dags för mig att slänga in handduken. Jag går i princip varje kväll och lägger mig vid nio för att jag är helt slut. Dessutom har jag inte fått mig någon powernap idag på eftermiddagen heller, idag är jag verkligen trött.
 
Idag vid halv tre så kom min storebror med respektive förbi. Så det pillades en del i trädgården, vi körde första ordentliga grillningen och satt ute halva kvällen och åt. Helt underbart! Dock har jag bra ont i ryggen efter att ha tvättat och sprungit upp och ner för källartrappan & dessutom hjälpt till att få ut ett stort träbord ifrån uthuset! Att det skall behövas en höggravid kvinna för att det skall funka alltså hihi. Nä skämt å sido, ont i ryggen har jag nu i alla fall. Så det får bli till att sova så bra jag kan inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback