Tillväxtultraljud

Sorry för den dåliga uppdateringen idag! Jag har sovit såååå dåligt inatt igen. Jag har varit helt slut men ändå bara legat och blundat hela natten. Jag har inte fått någon riktig djupsömn utan bara legat och slumrat. Sedan skulle jag upp tjugo över åtta och jag har inte fått dricka någonting under hela natten eftersom jag skulle ta prover idag hos barnmorskan. Så ja, ni kan ju gissa hur läget var. 
 
Hos barnmorskan så visade det sig att magen växt YTTERLIGARE 1 cm på en vecka, så på fredag blir det ett tillväxt-ultraljud. Barnmorskan tror nämligen att jag har väldigt mycket fostervatten, vilket dom skall kolla då. & förhoppningsvis så behöver jag då inte gå över tiden utan blir igångsatt runt beräknat datum. Vilket hade varit så skönt! Jag vill ha ut min lilla älskling nu, jag vill se vem det är som gömmer sig där inne i mammas mage hihi.
 

Den här bebisen kan ju inte bli annat än snygg HAHA. Jag till vänster och Robin till höger hihi. Dubbelhakornas dubbelhakor verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback