Hemligt uppdrag imorgon

Godkväll på er!
Nu har jag precis lagt mig i sängen och skall läsa min bok innan läggdags. För tillfället så ser ju mina dagar i princip ut likadant. Jag vaknar, äter frukost, gör ingenting eller möjligtvis tvättar lite, sover en stund på eftermiddagen och sedan middag vid sju och läggdags igen vid nio haha! Snacka om koll.
 
Imorgon däremot kommer det inte att se ut så. För imorgon skall jag och min kamera iväg på hemliga uppdrag med hemliga personer hihi. Mer än så kan jag faktiskt inte avslöja, inte förrän om ett väldigt bra tag. Men jag är supertaggad och det kommer bli så himla skojigt! Så bloggen kommer antagligen att stå väldigt tom imorgon. Men så är det vissa dagar helt enkelt. Skall ni göra något speciellt imorgon?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback