Barnmorskan

Hej på er!
Jisses vad jag sover dåligt om nätterna nu helt plötsligt. Jag menar, det är klart att man sover dåligt när man är gravid, men jag har ändå sovit helt okej! Fram till nu. Jag har haft lite förvärkar inatt igen. Eller, jag tror att det är förvärkar? Magen blir hård, molande värk framtill och ett jäkla tryck bak i svanken/höfterna. Så känns inte mina "vanliga" sammandragningar. Så vem vet? Det kanske är en liten bebis på gång snart hihi.
 
Jag har ändå nästan accepterat ödet att vi inte kommer hinna bli klara där uppe i lägenheten innan bebis kommer. Det känns just nu bara som ett hopplöst fall! Så himla tråkigt. Men vet ni vad som är roligare? Idag skall jag till barnmorskan och lyssna på min lilla älsklings hjärtljud <3 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback