Förvärk eller behöva bajsa?

Godkväll kära ni!
Halsen blir värre och värre & jag känner mig lite skum i magen. Antagligen har jag ätit för mycket idag haha. Jag vet inte, men något är det. Brösten har helt plötsligt börjat värka mer och jag läcker mer än någonsin. Förut när jag låg och sov så fick jag sån himla molande "mensvärk" känsla nedtill i magen men jag kunde inte komma underfund med om det var en förvärk eller om jag bara behövde bajsa. Ursäkta ärligheten, men hur sjutton skall man veta liksom? Jag har aldrig gjort det här innan hehe.
 
Så om en liten liten stund så skall jag slänga mig i sängen, jag är helt slut efter dagens besök och min jädrans förkylning. Jag är verkligen SÅ irriterad över att jag blivit sjuk. 
 
Skev mage, ingen hormonrand och ingen utploppad navel. Typiskt!

Kommentarer
» josefin

Känner igen det där med en molande värk ner till. Börjar också få detta nu..
Usch, nej säger samma sak.. Man har ju ingen aning om hur det känns eller "ska" kännas heller :p Jobbigt. Hoppas att din förkylning blir bättre :) kram

Svar: Men visst är det en jobbig situation! Man går ju verkligen och funderar med. Men jag antar att man vet när det är dags ;) Tack snälla du! Kramkalas
Emma Johansson

2014-04-13 // 16:12:06
URL: http://jossan87.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback