Canon Eos 700D

Hej kära ni!
Jag var helt säker på att jag redan skrivit ett inlägg idag, men det hade jag tydligen inte? Snacka om att jag blir mer och mer senil för varje dag som går. Hur är det möjligt att man kan bli så glömsk under en graviditet?
Idag vaknade jag tidigt och kunde knappt få fram ett ljud i och med min onda hals. Den har verkligen inte blivit något bättre under natten som gått. & inte lär den väl bli det heller till imorgon när det för övrigt är min födelsedag. Men i år är jag åtminstone hemma! Inte illa. Förrförra året så var jag i Israel, förra året var jag i Örebro med Robins mamma hihi. Men nu är jag åtminstone hemma och är LEDIG. 
 
Dagen började som sagt tidigt. Vid elvatiden befann jag och Robin oss vid Aktiviteten i Mölndal. Hans lillebror spelade final i Mölndalscupen och det slutade med en silvermedalj. Typiskt! Men Christoffer är så jäääävla duktig så det finns inte. Sedan blev det pizza hemma hos Pålssons, därefter åkte vi till Kungsmässan och Robin bytte till sin nya telefon samt så köpte han ett Nintendo Wii till mig i födelsedagspresent! Fina hjärtat. Blev så himla glad! & nu är vi äntligen hemma och så fort Robin och Christoffer kommer ner efter att ha plastat in lite mer av övervåningen så skall vi även beställa hem min nya kamera hihi. Åh som jag längtar! En Canon Eos 700D snart i min ägo. Jag ryser bara jag tänker på det. Jag vill ju ha hem pärlan innan förlossningen går igång! ♥
Hur fin är den liksom?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback