Anton vägrar att sova

Hej fina ni!
Jag försöker få min bebis att sova lite. Han är så himla trött och gnuggar sig i ögonen om och om igen, men han VÄGRAR att somna. Snacka om att han har fått sin envishet gånger två av mig och Robin. Han har sovit jättebra inatt men tar alltid en morgonlur när han har busat av sig lite. Men envis som en åsna är bara förnamnet!
 
Just nu har jag betalat ALLA räkningar, oh harregud vad fattiga vi är nu. Vi kommer få leva så himla snålt denna månaden. Tur att vi har en en del mat hemma i frysen, för annars vet jag inte hur vi skulle klara oss. Vi måste däremot köpa allting till dopet (mat och kaffe osv.) men det skall nog gå bra ändå. Allt löser sig! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback