När blev du så stor?


Min älskade son. När blev du så stor? Hur kan du redan snart vara fyra månader? Tiden bara rusar iväg. De här fyra månaderna är dom bästa månaderna i mitt liv. Du ger mig så mycket kärlek & jag får inte nog av att titta på dig. Tänk att du har bott i mig, nio månader av bara du och jag. Min älskling, min envisa lilla bebis. Din pappa och jag älskar dig till månen och tillbaka och mycket mer ändå. Jag är förälskad. Kärleken till ens barn är verkligen obeskrivlig. Ett endaste litet leende från dig får hela mitt hjärta att smälta. I hela ditt liv kommer jag göra allt för dig! Du är hela min värld och allt vi någonsin önskat oss. Mitt fina hjärta ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback