Skriva julkort

 
Hej fina! Hur har ni det?
Idag har jag och Anton varit med Elisabeth mestadels. Vi har skrivit en hel jäkla dröse med julkort, tillsammans blev det över 50 kort! Jisses säger jag bara. Men vi fick även skickat dom och jag fick sprungit in i affären och handlat köttfärs. Jag hade nämligen tänkt göra lite julköttbullar till på lördag när vi skall hem till Sara och Patrik på julfest. Så himla mysigt!
 
Imorgon står det julbak på listan. Vi skall göra lussekatter och pepparkakor! Så det blir en heldag med bak. & på onsdag så blir det julgodis som står på schemat. Det kommer bli så himla kul! Det är något utav det bästa med hela julen hihi. Har ni julbakat något än? ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback