Pill med bloggen

Hej fina ni!
Nu har jag pillat lite med bloggen. Jag tröttnar ju så himla fort på designen. Headern är bara tillfällig tills jag orkar göra något mer ordentligt. Men jag var så trött på den gamla hihi. 
Idag skulle jag och Anton egentligen åkt in till Göteborg för att träffa girlsen men Anton hostar som bara den och även näsan har börjat rinna. Usch! Jag vill verkligen inte att han skall få en till sån där dunderförkylning, och speciellt inte nu innan jul. Så idag blir det en hemmadag istället med mys.
 
Imorgon är det uppesittarkväll! Antagligen så skall Patrik och Sara komma hit. Vi ses nästan alltid den 23 för lite julmys hihi. Jag längtar! Dessutom är det enda gången som bingolotto faktiskt är spännande och kul! Men kan ni fatta att det är jul redan på onsdag? Det kan inte jag. Jag försöker verkligen att få in julstämningen men med allt regn och värmen så är det svårt. Men nu får det nog bli att koka lite skinka istället tror jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback