Flygande bajkorv

Godkväll vänner! Hur mår ni? Själv är det helt okej. Inatt var Anton extremt hård i magen och hade jätteont stackarn. Jag brukar verkligen inte skriva bajsinlägg men när ungen skjuter en korv över halva rummet och ner på golvet, då måste jag nämna det! Jag stod och stirrade på den här korven i säkert en minut och började sedan att tokskratta haha. Halv fyra på morgon var det superkul!
 
Vi var en snabbis idag på kungsmässan och jag köpte Antons första julklapp ♡ så himla mysigt. Köpte även en ny almanacka och kalender, känslan när man fyller i helt nya hihi. I love it! Blir helt manisk. Sedan blev det sushi för hela slanten och nu under kvällen har vi bråkat med Antons tröga mage igen. Min stackars lilla älskling ♡
 

Morgonmys med min prins 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback