Utmattad och trött

Hej fina!
Nu har jag varit vaken sedan strax efter fyra. Jag har ont som fanken i sidan och detta gör att jag sitter klistrad vid toalettstolen för att jag mår så illa. Jag orkar verkligen inte. Vill bara någon endaste natt få sova utan några problem. Hur svårt kan det vara? Har precis slängt i mig en nouvaluzid som förhoppningsvis kan lugna åtminstone magen. Skall strax ta en till spasmofen och då lär jag ju vara groggy resten utav dagen. Typiskt!
 
Just nu sitter jag på en stol i köket och skulle kunna somna sittandes. Jag är så himla utmattad och trött. Men jag skall försöka vila lite snart så fort magen lugnat sig lite. Ha en fin söndagsmorgon!

Kommentarer
» Nilla

Hoppas att du snart blir bättre ♥

Svar: Tack snälla du ❤️ hoppas att din lilla kille vill komma snart med. Följer med spänning! Hihi. Kram
Emma Johansson

2014-02-02 // 10:17:23
URL: http://nillasfamilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback