Vaggan är klar

Hej finisar!
Robin ringde och berättade att efter middagen så blir det att åka direkt hem till hans farmor. Själv höll jag på att dö eftersom jag insåg att korgen och babynestet antagligen är klart hihi. Harregud så fint det blev allting. Jag är så nöjd och glad över resultatet. Vi fick till och med med oss allting hem redan eftersom det i princip är klart. Saknas bara några rosetter som vi skall knyta fast med sidenband, 
 
Ligger för övrigt i sängen nu och skall strax sova. Lilla liten ligger och petar och sparkar på min blåsa så jag tror att jag skall kissa på mig hela tiden! Om detta forsätter så kommer det att bli en lång natt haha. Men så jag längtar efter dig nu. Du får gärna komma ut till mamma nu hihi.
 
Liten smygsnabb-bild på korgen. Så himla nöjd! Det kommer bli perfekt när vi har flyttat upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback