You name it

Hej godingar!
Jag måste verkligen försöka ändra på mina sovvanor nu. Harregud. Jag sover helt okej fram till 2-3 på natten och sedan vaknar jag för minsta lilla på grund av olika anledningar, typ kissepaus/illamående/halsbränna/sparkande bebis, ja younameit. Vid sju är jag så trött igen att jag tvärdäckar och sover fram till elva. ELVA! Då har ju hela dagen gått och jag är minst lika trött som innan. Typiskt! Jag måste gå upp tidigare, punkt slut.
 
Nu är jag ju i alla fall vaken. Igår blev det ingen träning på motionscykeln. Så idag har jag bestämt att jag måste gå ut och ta en promenad! Tänkte ta med mig Zack ut och låta honom springa runt lite. Så nu skall jag in på toa och fixa lite, ta på mig rediga kläder och gå ut i solen och ta en promenad! & gör jag inte det så får ni skälla ordentligt på mig ♥
 
 
Hittade en bild på min lilla bebislucy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback