En natt på toan

Hej fina!
Vilken helvetesnatt jag haft. Jag har haft så himla ont i magen på grund av förstoppningen, vilket har lett till att min panikångest triggats igång så jag har mått så illa hela natten. Jag kunde inte somna, så jag gick och lade mig i soffan och sov mellan kvart över tolv och halv två. Sedan kom Robin ut och hämtade mig. Men kvar i sängen kunde jag inte ligga länge alls, jag fick sån himla ångest och trodde att jag skulle kräkas på direkten. Så jag spenderade en hel del tid inne på toaletten och i vardagsrummet innan jag vid fyra gick in och somnade i sängen. Jag lyckades sova till sju och sedan till halv elva! 
 
Så nu har jag ätit frukost, slängt i mig en tesked med linfröolja (fyfansåäckligt) och nu vilar jag i sängen. Hade tänkt att jag skulle gå ut och ta en liten promenad snart med men jag är så satans trött! Suck. Anyways, mer än då händer absolut inte idag. Jag väntar på att någon skall köpa hem microlax till mig så att förstoppningen kan försvinna! Hoppas ni får en fin fredag och alla hjärtans dag! Kramis.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback