Pyjamas i storlek 50

Hej fina!
Nu har jag för en stund sedan slängt i mig en stoooor kebabrulle. Orkade inte hela hur mycket jag än kämpade, så mitt hjärtegull fick hjälpa mig lite i slutet hehe. Nu ligger bebis och sparkar nöjt i mammas mage! 
 
Imorgon går vi in i vecka 30! Det är ju helt tokigt. Har jag redan varit gravid så länge? 203 av 280 dagar. Det kan ju inte stämma liksom. Om bara några veckor så har vi vårt lilla knyte hos oss. 
 
Efter att ha gått igenom alla bebis kläder så insåg jag att vi bara hade en endaste body i storlek 50, vi har flera i 56 men bara en liten. Så idag beställde jag hem fyra bodys till i storlek 50. Lika bra att ha åtminstone 5 stycken att kunna skifta mellan ifall bebis får plats i 50. Köpte även två stycken pyjamaser i 50 bara för att jag visste att Robin och blivande farfar skulle bli glada hihi.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback