Nana's got your back

Hej fina! 
Idag skall jag inte bege mig längre ut än vad som verkligen krävs av mig. Jag har nästan träningsvärk efter att ha sprungit runt som en dåre igår!
 
Idag blir det jag och tvättstugan och håller varandra i hand. Jag har tänkt börja tvätta alla bebiskläder så att det är gjort. Nu närmar sig faktiskt dagen D med stormsteg (även om det går förjävla långsamt) och egentligen skulle ju bebis kunna välja att komma ut när som helst. Men förhoppningsvis så vill h*n bakas lite till inne i mammas varma mage hihi.
 
Hade även tänkt hinna med lite yoga senare. Har märkt att jag mår mycket bättre efter att ha stretchat ut mig lite. Ha en fin dag vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback