Tappart bort bebis

Hello guys!
Igårkväll när jag skulle sova så hände något väldigt märkligt. Jag sover ju fortfarande halvt på mage (inget annat går) och just igårkväll så kände jag hur hela bebis liksom flyttade på sig. Vanligtvis om kvällarna så känns min mage som en hård stor pilatesboll. Men efter att bebis ändrat ställning så liksom, försvann h*n! Va i helvete?! Jag kände och klämde och det var alldeles mjukt. Vafan tänkte jag, har jag tappat bebis någonstans utan att jag märkt det eller vafan tog mini vägen? Helknasigt. Senare kände jag ju självklart bebis igen, men hur stor plats har den där inne egentligen? Att den kan gömma sig sådär!
 
Antways! Nog med borttappade bebisar. Jag är vaken, som alltid går jag upp vid elva hihi. Hade tänkt försöka rensa i skafferiet idag på massa skit. Eller möjligtvis trimma stackars Zeke som ser ut som en vandrande höstack för tillfället. Men det märker ni ju! Kram på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback