Helt fixerad vid bebis

Hej godingar!
Jag vet ju att det är en del gravida kvinnor som läser min blogg nu. Är det bara jag eller tänker ni på något annat än bebis? Jag är ju i vecka 30 nu och det känns precis som att jag inte kan fokusera på något annat än min lilla älskling. Hur är det möjligt? 
 
Jag vill ha ut mitt lilla hjärta nu, jag vill absolut inte gå över tiden och det enda jag gör är att prata om min graviditet. Jag till och med skriver om det i säkert varje inlägg här. Så förlåt till er som inte riktigt bryr er om just bebis, men för tillfället är jag HELT fixerad och kommer antagligen att vara det fram tills mini ploppar ut i maj. Det känns för övrigt som en evighet kvar. Jag vill ha ut min älskling nu nu nu. 
 
Jag vet att bebis måste ruva ett tag till men om jag har tur så kommer bebis på beräknat datum (Haha är det ett skämt eller? Det händer ju ingen) men man kan väl få drömma om det? Just nu kliar det i hela kroppen. Jag vill flytta upp och börja fixa allting inför bebis ankomst. Jag vill till Ullared redan nu och köpa på mig allt det sista som behövs köpas in. För det är som sagt en del kvar även om vi har nästan det viktigaste redan.
 
Jaja, nu har jag pladdrat klart. Har jag förresten sagt att jag längtar efter liten i magen? Jajusteja det hade jag ju. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback