Fota magen idag

Halloj!
Gissa vad jag håller på med? Jo jag har precis slängt i lite färg i håret. Eftersom jag var så himla ljus i håret innan det fick bli brunt så börjar det nu att lysa igenom igen! Så nu passar jag även på att färga mitt löshår som jag inte använt en endaste gång haha! 
 
Min älsklingsåsa kommer ju hit efter jobbet och skall fota mig och lilla magen! Tänkte att då kan jag ju lika gärna passa på att fräscha till mig! Dessutom går jag antagligen tillbaka till jobbet på måndag med. Så lite färg sitter inte fel helt enkelt hihi.
 

Löshåret köpte jag på Rapunzelofsweden för säkert två år sedan. Jag tror att det är 50 cm långt och det går både att färga och locka/platta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback