Köpa present

Hej på er!
Besöket hos läkaren gick väldigt bra! Jag fick dock inte se min lilla älskling på något ultraljud utan vi kikade bara på njuren. Som tur är så har den inte utvidgats något mer! (Puh! Var inte alls sugen på någon kateter alltså.) Så från och med måndag så skall jag börja jobba halvtid igen! Känns väldigt skönt eftersom jag snart kryper på väggarna av att bara vara hemma. 
 
Sedan blev det en tripp till försäkringskassan och man kan tydligen inte nu för tiden boka in något möte med dom angående mammaledighet och frågor kring det. Men kvinnan som hjälpte mig svarade bra på alla frågor och det kändes jätteskönt att få lite svar hihi. Sedan blev det även en snabb tur till kungsmässan för att köpa present till Christoffer som fyller år snart! Kram på er.
 

Längtar efter min bebis! Kom nuuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback