En riktig kissedag

Hej finisar!
Här ligger jag i sängen och håller på och pinkar på mig snart. Det är sjutusenfemtionde gången det behövs göras idag. En riktig kissedag med andra ord. 
 
Idag har jag knappt gjort någonting. Jag pysslade lite förut med Robins alla hjärtans present som jag fick för mig att göra och sedan tog jag en tupplur. Jag och pappa lagade lasagne och nu ligger jag i sängen och äter godis hihi. Har varit så himla sugen på någonting nu i flera dagar men jag har inte den blekaste aning om VAD. Så himla underligt! Men jag får helt enkelt fortsätta klura tills jag kommer på vad det är.
 
Imorgon händer inte alls mycket och jag skall nog bara vila. Har börjat få sån jäkla mensvärksliknande känningar ner mot äggstockarna typ, känns jätteobehagligt! Någon som vet vad det kan vara? Går ju in i vecka 29 imorgon!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback