Välkommen vecka 29

Hej fina ni!
Det blev ingen spya inatt även om det var bra nära, usch. Vet verkligen inte vart det kommer ifrån på nätterna? Är det för att det börjar bli trångt där inne i magen eller är det något jag äter som inte passar? Jag vet verkligen inte.
 
Jag sov i alla fall hyfsat mellan 7 och 11 idag. Har lyckats peta i mig lite frukost och skall nog försöka äta någon macka strax med. Fattar inte vad det är för fel. & ja, idag är en riktig gnälldag. Jag vill dra täcket över huvudet och snabbspola fram till maj, det är jättemysigt att vara gravid och jag älskar det. Men jag älskar INTE att vara uppe och må illa om nätterna. Fyyyyyyy!
 
Gick i alla fall in i vecka 29 idag, så 11 veckor kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback