Närmre målet

Hello you!
Sitter för tillfället i soffan och tittar lite på tv. Som ni vet så gick jag in i vecka 29 idag! Så himla häftigt. Om en vecka är det bara 10 veckor kvar (en evighet jag vet, men ännu närmre målet). Idag är bebis ungefär 37 cm lång och väger snart 1,5 kilo! Min tunga lilla älskling hihi. När blev du så stor? & ändå skall du växa mer än dubbelt så mycket innan det är dags att komma ut. Helt galet.
 
Mitt enda problem nu är att jag är så himla illamående hela tiden. Men vad jag har förstått så utsöndrar kroppen mer hormoner under sista trimestern för att bebis skall växa till sig ordentligt, så det kanske är därför? Jag vet inte. Jobbigt är det i alla fall! Jag avskyr det faktiskt. Men förhoppningsvis så går den sista tiden snabbt nu hihi. 
 
Mamma längtar så efter sin lilla bebis! Vem är du där inne? Är du en pojk eller flicka? Liknar du mig eller din pappi? Kommer du få gröna ögon eller blåa? Ljust eller mörkt hår, mycket eller lite? Det är så mycket jag vill ta reda på redan nuuuuu haha.
 
Magen står just nu still i växten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback