Grinpellen

Hello you!
Ja, jag är vaken. Igen. Som alltid när jag är hemma och jobbar. Jag somnade nog inte förrän vid tolv eller någonting i den stilen igårkväll och trofan att jag sov dåligt under hela natten. Så himla typiskt! Vaknade för att gå upp på min vanliga kisserunda, sedan väckte Robin mig för att en utav katterna hade spytt på golvet. Då var det bara att gå upp och torka....... t y p i s k t. Men nu är jag vaken åtminstone och bussen går strax vid tio i snåret. Om jag har tur så vaknar jag när bussen och tåget är framme idag, för jag känner mig bra seg alltså haha.
 
Men nu skall jag fixa iordning det sista och säga hej då till mitt hjärta innan han beger sig till jobbet. Grinpellen vägrar nämligen att köra mig in till Kungsbacka! Men det gör inte så mycket, någon gång måste jag ju faktiskt ta bussen haha. Ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback