Som en liten geléklump

Hej fina.
Igår efter att jag tagit min tablett så blev jag som en liten geléklump i sängen. Jag blev alldeles groggy och det kändes som att någon klubbade mig i huvudet haha. Så jag totalslocknade på två röda och sov tills klockan var över över tio på morgonen hihi. Så skönt!
 
Dock var meningen att jag skulle följa med till Sara och chilla lite men jag mådde så jävla illa då jag fortfarande kände mig otroligt groggy på morgonen. Så jag blev hemma och sov mellan tolv och halv fyra, helt galet. 
 
Nu sitter vi hemma hos Robins farmor och skall äta middag. Är dock redan tröttis och hade kunnat somna på direkten! Så vi hörs helt enkelt senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback