Vad händer med min kropp?

Hej fina!
Idag har varit en riktigt seg dag på jobbet. Jag har suttit med internetanmälningar och det har nästan inte funnits något att göra alls. Sara har haft massa tokiga människor som ringt och skällt som bara den! Haha. Annars så har det varit en toppendag med min elmustaschio hihi.
 
Nu sitter jag i sängen lutad mot amningskudden och bara dör av värken jag har i högersidan av ryggen. Uuuuh, jag blir tokig snart. Det gör så satans ont och jag kan knappt gå vissa dagar. Får nog ta upp det med min barnmorska nästa gång om det inte blir bättre. Så fort det lugnar sig och jag råkar vrida mig lite för fort så är det tillbaka igen. Så himla irriterande! Men vad gör man inte för sin lilla älskling? 
 
Men nu skall jag strax äta middag här hemma och sedan får det nog bli ett långt bad som förhoppningsvis mjukar upp ryggen lite. Ha en fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback