Vad är det med höften

Hej fina!
Spänningen stiger, vad är nattens händelse nu då? Jodå det skall jag tala om, det blir bara bättre och bättre haha.
Jag somnade ju pladask när jag kom hem vid halv tolv, hade redigt ont i höften redan då. Men av utmattningen så stensov jag efter bara några minuter. Skönt va? Jo men sen vettni vid halv ett, då vaknar jag av att jag har så JÄVLA ont i höften. & som om det inte vore nog så mådde jag svinilla. Jag fick rusa till toan för jag var helt säker på att jag skulle spy, vilket jag inte gjorde tack och lov. Jag kunde gå och lägga mig sen igen vid ett och jag tänkte att det här går ju aldrig men jo. Jag somnade efter lite om och men och sov nu till klockan åtta! Perfekt. 
 
Så nu är jag vaken igen. Om tjugo minuter så blir jag hämtad av Sara och så jobbar vi till halv sju ikväll. Är ledig imorgon och sedan börjar min helvetes-jobbvecka. Ser inte fram emot den alls! Usch. Men nu får jag allt skynda mig på och få något gjort. Ha en fin morgon!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback