Fan vad jag längtar

Hello you!
Så var denna enhetsdagen över och jag tycker inte att den var särskilt mycket att hänga i granen. Vissa delar var mer spännande än andra så att säga! 
Bebis har hållt igång vid flera tillfällen under dagen och Åsa vart så nöjd när hon fick känns lite sparkar på handen hihi. Min lilla älskling i magen, som jag längtar efter dig. Har jag sagt det innan kanske? Jag kan säga det om och om igen vareviga dag. LÄNGTARSÅMYCKET.
 
Med andra ord så har jag precis kommit hem och skall nog skippa middagsmaten idag. Kan tänka mig att rosta lite bröd och dricka lite oboy istället hehe. Känner verkligen inte för matmat idag! Ha en fin kväll allesammans så hörs vi av imorgon istället hihi.
 
 
60% idag hihi, bara 40 kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback