Första januari 2014

Första januari 2014. Jösses vad underligt det känns att skriva det! Är det verkligen redan ett nytt år? Det är ju helt sjukt.
Däremot är jag otroligt glad att det äntligen är 2014! För nu är det äntligen mitt och Robins år. Året när vårat älskade mirakel är planerat att komma till världen. Hur fantastiskt är det? Jag menar, vi fick ju faktiskt reda på att jag var gravid redan den tredje september. & hur lång tid är inte det? Just nu känns det som en evighet och ändå har tiden gått så otroligt fort. Jag var i vecka 6 när vi fick se plusset och nu är jag i vecka 23 imorgon. Det är ju helt otroligt!

Anyways, nog med pladder. Igår hade vi en superfin nyår tillsammans med Pålssons och fastän jag somnade redan vid halv två och jobbade hela dagen innan så hann jag vara med och äta både middag och efterrätt hihi. Fick ju till och med en liten nyårskyss ifrån min älskling!

Nu skall jag i alla fall strax åka till jobbet igen och jobbar ända till elva ikväll. Det blir helt enkelt jobb hela veckan! Ha en fin första dag på året alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback