Välkommen vecka 24

Hej fina ni!
Lyckades faktiskt somna om efter min halsbränna-incident i morse, tack och lov! Var så trött så att jag nästan såg i kors hua. Vaknade sedan vid elvatiden och åt frukost. Hann även med lunch vid ett och nu ligger jag halvt utslagen i sängen. Fick sån pang huvudvärk helt plötsligt så jag skall försöka vila lite.
 
Idag gick vi in i vecka 24 (23+0)! Just nu så bara ruuuusar tiden fram och vart tar den egentligen vägen? Helt galet. Men förhoppningsvis så går resten utav tiden fort också för jag längtar så efter min lilla älskling. Om 19 dagar så är vi nere på tvåsiffrigt äntligen, då är det bara 99 (hurlänge?!) dagar kvar hihi.
 



Kommentarer
» Enander

Ligger ju rätt lika då ju :) ska du ha i början på maj eller ? Super fin mage :) kram

Svar: Jag är beräknad den 7 maj hihi. Du då? Tack! Kram
Emma Johansson

2014-01-09 // 17:58:38
URL: http://enander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback