Jag måste vara trasig

Hello you!
Vilken jävla eftermiddag jag haft. Enda sedan jag kom hem från jobbet har jag haft väääärldens värk i sidan. Jag avlider. Vad i helvete kan det vara egentligen? Någonting är rejält i kläm eller så har en muskel pajat ordentligt.
 
Så nu har jag legat och tittat på tre avsnitt av Sons of anarchy! Började titta igår från början. Innan har jag bara sett några enstaka avsnitt här och där och redan då blev jag såld på serien hihi. Så nu ligger jag och försöker att tänka på något annat än smärtan. Vill att det skall bli onsdag nu så att jag kan åka till vårdcentralen. Orkar inte med detta mer.. Blä. Har verkligen inte råd att stanna hemma från jobbet bara för att kolla upp sidan. 
Jaha ja, nog med tjat och gnäll. Snart middag!
 
 
Här hittade jag Klara när jag kom hem hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback