Det räcker med kräksjuka

Hej alla.
Vilken natt jag haft. Jag hade planerat att oavsätt hur jag mår imorgon så SKA jag till jobbet. Tji fick jag. Nu är jag värre än någonsin. Har känt mig lite halvkass i magen med sedan igår och mina värsta farhågor blev besvarade i morse när Robin sprang till toan och spydde. Så för mig blir det hemma idag från jobbet, likaså Robin. Antagligen har vi åkt på influensan eller någon (huamig) vinterkräkis. USCH!!
 
För tillfället så försöker jag äta en macka tillsammans med mina mediciner så att jag slipper försöka trycka i mig dom sen om jag blir sämre i magfrontenx. Men fyfan, det räcker att någon säger kräksjuka så blir jag nojig och mår dåligt. Men förhoppningsvis så klarar jag mig ifrån att spy, PEPPAR PEPPAR, och att Robin bara har fått ett virus i sig precis som jag verkar ha.
 
Men nu skall jag försöka dricka mitt te för halsen. Ha en bättre dag än oss! /sjukisfamiljen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback