Vårdcentralen

Hej alla.
Vilken helvetes natt jag har haft. Jag somnade igår vid halv tio, men när klockan var elva så fick jag RUSA till toaletten för att jag mådde så jävla illa. Jag var helt hundra procent säker på att jag skulle spy, men eftersom det är det värsta jag vet så blev det ingenting med det. Istället vaggade jag runt inne på toan och försökte koncentrera mig på något helt annat. 
 
Sedan har även sidan värkt enda från att jag kom hem från jobbet igår och hela natten fram till nu. Så idag blev det sjukskriva mig och nu sitter jag på vårdcentralens dropin vilket kommer att ta hundra år för just nu är det säkert 10 pers innan mig. Sköterskan kollade medlidande på mig när hon sa det haha. Jag skrev att jag inte kan varken sitta, stå, ligga eller gå, vilket stämmer just nu. Innan har jag haft "perioder" när jag inte känt av sidan men nu har jag känt det konstant sedan igår eftermiddag. Så vi får se hur domen gäller sen.
 
Skriver lite mer när jag kommer hem. Ha en fin dag alla!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback