Får stanna över natten

Hej alla!
Kom till Varberg vid tretiden men fick inte träffa läkaren förrän vid fyra. Då gjordes ett ultraljud på bebis och ett litet snabbt över gallan och njuren. Läkaren sa då att njuren var lite utvidgad men att det är helt normalt när man är gravid.
 
Personal bestämmer att det är lika bra att jag stannar över natten och tar lite blodprover efter att ha fått mitt rum. Jag blir skickad till röntgen för ser göra ett mer ordentligt ultraljud över buken/gallan/njuren. Sedan blir jag tilldelad lite mat och sedan denna otroligt långa väntan. Vid ett tillfälle får jag så ont att jag ringer på barnmorskan som får söka läkaren. Hon kommer in och ger samma svar som först. Utvidgad njure men helt normalt! Så jag skall få gå på smärtstillande tills maj och bli kollad varje månad om njuren ändrats. 
 
Fick en till spasmofen och blev alldeles groggy. Älskling kom förbi och jag börjar böla helt okontrollerat mycket och blir helt hysterisk. Stackars Robin! Jag grät i säkert en timme. Lugnade mig imellanåt men mina hormoner är helt galna så jag grät bara jag hörde Mys namn haha. Nu har han i alla fall åkt hem och jag kommer att däcka när som! Skriver mer imon, kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback