Två gånger per natt

Hej fina!
Igårkväll struntade jag i att ta min spasmofen bara för att känna om det skulle bli någon skillnad. Sämre sov jag ju såklart, men jag hade inte jätteont i sidan. Inte som innan!
Dock har jag fått en ny vana nu att gå upp och kissa två gånger per natt istället för en. Lite störande men inte lika illa som när blåsan är fylld till bristningsgränsen haha. Då är det INTE skönt! Sedan vaknade jag vid halv fem med världens halsbränna så då var det bara till att kliva upp ytterligare en gång och trycka i mig en nouvaluzid.
 
Vaknade runt nio och har hunnit äta frukost. Nu ligger jag i soffan med en kopp kaffe och skall strax hoppa in i duschen. Lilla bebis ligger och sparkar för fullt i magen nu och jag bara njuter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback