Vadå februari?

Harregud, är det redan februari snart?
Alldeles nyss blev jag ju på tjocken och nu är det redan snart februari. Vart har tiden tagit vägen? Nu är det i princip bara tre månader kvar och jag längtar så att jag spricker. & spricker gör jag snart med. Trots att magen skall hinna växa ännu lite mer så känns det redan som att jag är enorm. Tokigt!
 
Anyways. Jag har sovit helt okej inatt. Hundarna har varit lugna och Molly har också sovit thank you lord. Hade hon inte gjort det inatt så hade jag nog fått stänga in henne i något annat rum haha. Mina hormoner klarar inte av hur mycket som helst. Nu sitter jag på jobbet igen tillsammans med elmustaschiobästis och bara dör av trötthet. Just nu ringer det inte överdrivet mycket så det är ändå helt okej hihi ♥
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback