100 dagar kvar

Hej finisar!
Igår hade vi bror med sambo här på besök. Så himla mysigt! Vi lagade mat och lämnade lite julklappar alldeles för sent haha! Men det uppskattades i alla fall verkar det som.  
Efter att dom åkt hem så satte jag mig en stund med Robin och spelade Diablo (som jag för övrigt är proffs på) och sedan blev det direkt i säng.
 
Så nu är jag knappt vaken och blir hämtad av Sara kvart över sju. Jag är så jääääkla trött alltså, Fattar inte vad problemet är, hua. Det kommer bli en lång dag helt enkelt. Apropå idag så är det bara 100 dagar kvar tills mini är beräknad hihi <3
 



Kommentarer
» rebecka

åh är du gravid :) grattit

Svar: Ja! Tack Rebecka :) grattis själv till din fina pojk. Har kikat in på din blogg ibland hihi
Emma Johansson

2014-01-27 // 12:38:35
URL: http://lukasmamma.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback